Mabel&
the brand
Hoe bouw je binnen afzienbare tijd een onderscheidend merk voor een theaterconcept? Hoe ontwikkel je een customer journey die de life time value van je klant/bezoeker/ donateur vergroot? Hoe breng ik met weinig budget een designconcept naar de markt? Hoe organiseer ik een marketingteam dat flexibel is, maar nooit de rode draad uit het oog verliest?
Stuk voor stuk marketing challenges waar mijn hart sneller van gaat slaan. Mijn wortels liggen in het marketing- en merkvak, al meer dan vijftien jaar. Ik werk meestal op het snijvlak van cultuur, lifestyle en media, waar ik word ingeschakeld voor specifieke merk- en marketingvraagstukken. Bij gelegenheid ben ik ook inzetbaar als interim kracht.
YOUR FUTURE PROOF BRAND
Traject voor merken die meer grip willen ontwikkelen op de toekomst en de merkpositionering willen afstemmen op opkomende markt en consumenten trends. Door je te verdiepen in de toekomst kun je richting geven aan vandaag. Samen met jullie organisatie koppelen we toekomstontwikkelingen aan, jullie merkwaardes en missie om zo te komen tot een merk roadmap voor de komende periode.
NEED A BRAND TEMP?
Tijdelijk een merkleider nodig? Ik ben een senior marketing professional, met leidinggevende ervaring en de drive om merken en teams te laten ‘groeien’. Met name innovatie-, positioneringstrajecten en teambuildingstrajecten binnen cultuur-, theater– en lifestylemarkt spreken tot mijn ervaring en verbeelding. Bel me gerust als je tijdelijk versterking nodig hebt.
THAT BRAND HAS PERSONALITY!
De meeste organisaties weten prima te duiden waar hun merk voor staat en wat ze willen uitdragen. Alleen in de dagelijkse marketing praktijk ontbreekt het aan samenhang en wordt er ad hoc gewerkt. Door de merkpositionering te koppelen aan een merkpersoonlijkheid en een eenduidig merkverhaal en te regisseren, groeit de slagkracht van merkcommunicatie explosief. Ik help merken om hun persoonlijkheid tot de max uit te dragen.
A BETTER FUTURE OF MARKETING
Als marketing professional en toekomststrateeg wil ik een bijdrage leveren aan de brede ontwikkeling van ons vak. Ik schrijf blogs, boeken en artikelen en wordt als spreker regelmatig gevraagd om tijdens events om mijn ideeën over (de toekomst van) marketing te delen. Sinds 2014 ben ik bestuurslid bij NIMA, de beroepsvereniging voor marketing, sales en communicatie. Het NIMA heeft als missie om een spil te zijn voor marketeers tijdens hun hele professional journey, van student tot CMO, daarbij staat een leven lang leren centraal.
www.adformatie.nl/autuer-profiel/mabel-nummerdor