Search

Maslow 2030 consumententrends
Maslow 2030
Trendpresentatie

What drives consumers tomorrow?

Deze trendpresentaties laat een overdaad een consumenten- en marketingtrends zien die één op één zijn toe te passen in het maken van jaar- en marketingplannen.

Wat worden de waardeverschuivingen van de roaring twenties? Welke themes and values worden trending? Hoe kunnen merken hun strategie, innovaties en content hierop laten aansluiten?

Deze trendpresentatie laat zien welke topics het publiek gaan boeien: van emotiemanagement naar dierenliefde van tastzin naar wanderlust. De human needs van Abraham Maslow  zijn actueler dan ooit te voren, maar zijn piramide zal kantelen.

<VOOR> // merkbouwers * managementteams * customer service * beleidsmakers * agencies experience designers * content ontwikkelaars * mediamakers * hogescholen

Mabel& maakt gebruik van cookies, lees hierover meer in het Privacybeleid.

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten